Noutati: Noutăţi KLM - Paravion

Noutati

15 Jun 2006

Noutăţi KLM

Rambursare în cazul neobţinerii vizei pentru SUA şi Canada

Biletele de avion KLM pentru SUA şi Canada se pot rambursa integral acum, în cazul neobţinerii vizei. Acest lucru este valabil atât pentru toate tarifele KLM publicate cât şi cele pentru tineri/seniori.

Procedura este următoarea, este foarte simplă şi vă rugam s-o respectaţi intocmai:

Dacă vi se refuză viza, vă rugăm să fotocopiaţi documentul care atestă acest lucru şi să-l trimiteţi pe fax  sau scanat pe e-mail agenţiei emitente.

Numai în aceste condiţii rambursarea integrală este corectă. Desigur, în celelalte cazuri în care se solicită rambursarea, se aplică regula tarifului.

 

Customer Service Desk

Începând cu 1 iunie 2004 KLM a început un nou proiect denumit Customer Service Desk. Staff-ul dedicat 'Customer Service Desk' va contacta direct prin telefon pasagerii Elite, Business class şi Corporate care călătoresc cu KLM, în cazul în care zborul lor s-a anulat cu 3 zile până la 3 ore înainte de ora programată de plecare.

Agenţii KLM vor informa pasagerii despre anularea zborului şi vor reface rezervarea pe un zbor aletrnativ. În cazul în care pasgerul preferă altă dată sau alternativă de zbor atunci agenul KLM va reface rezervarea în funcţie de disponibilitate şi restricţiile tarifare.

În cazul în care agentul KLM nu va putea sa contacteze pasagerul atunci rezervarea (PNR-ul) va fi trimis către agentul de turism care a emis biletul, cu rugămintea să informeze pasagerul corespunzator.

Programul este în stadiul de proiect şi va dura 6 luni. Orele de funcţionare vor fi limitate în faza de proiect, dar după implementarea finală programul va fi extins la 7 zile pe saptămână în intervalul orar 06.00-22.00.

« Inapoi la lista de noutati